زیر هشت & فاصله ها

دو سریال داره از شبکه یک و سه سیما پخش میشه 

سریال زیر هشت از شبکه یک و فاصله ها از شبکه سه 


سریال زیر هشت داره خوب پیش میره دوست دارم ببینمش و ببینم  بلخره چی میشود  چون داستان  طوری که هر اتفاقی میتونه بیفته بازیگران این سریالم بدک بازی نمیکنن


دیشب عادل وقتی خبر مرگ نوزادشو شنید بیرون از بیمارستان زانوی غم بغل کرده بود اشک میریخت ( گریه مردونه ) صحنه زیبای بود . وقتی راننده ون ازش خواست بیاد کمک که ماشینشو از چاله در بیاره  لرزون لرزون بلند شد رفت طرف ماشین  دو سه قدم بر نداشته بود که بارونیش افتاد اون به راه خودش ادامه داد تا رسید پشت ون بی اختیار داشت زور میزد فریاد میکشید و داشت انرژی ازاد میکرد . طوری بود که انگار اگر این کار نمیکرد میترکید   زور زد زور زد  با اشک بلند فریاد زد ای خداااااااااااااااااااا  ماشین رو از چاله درورد ( مادرشم داشت از دور نگاه میکرد زجه زدن تخلیه انرژی پسرش رو ) همونجا با رفت  ماشین اون همونجا دراز  کشید شروع کرد به هق هق کردن مادرش بارونیش برداشت انداخت روش ... سکانس بعد توی فضای سبز روی چمن عادل دراز کشیده توی خودش کچاله شده مثل معتادها داره خودشو فشار میده  مادرش داره بادش میزنه فیلم توی زمستون اتفاق افتاده  و باد بزن یه چیز مسخره هستش ... کلا سکانس که توی فضای سبز بود زد  تو ذوقم ولی در کل دوست دارم ببینمش 


سریال فاصله ها  جالبه  انقدر جالبه که دارم  یکی در میون میبینمش و چیزیشو از قلم ننداختم  دیشب نوبت خواب بود  امشب نوبت نگاه کردنه چشمک  به خدا دیوانه نیستم این سریالش خیلی هندی راحت میشه تشخیص داد داره چه اتفاقی میفته انقدر هندی که اگر یکی  بیاد سه قسمت اول رو ببینه  سه قسمت از وسط سه قسمت از اخر رو ببینه همیه داستان میاد دستش ...




نظرات 4 + ارسال نظر
سوفی چهارشنبه 6 مرداد 1389 ساعت 18:10

سلام.من هم بعد از مدتها تو ایران سریال بین شدم.البته فقط فاصله ها رو میبینم. قبول دارم هندیه ولی خب یه موقع هایی ادم دلش برا دیدن این سریالهای ابکی و هندی هم تنگ میشه.:)

راه میانبر پنج‌شنبه 7 مرداد 1389 ساعت 12:53 http://shortcut.persianblog.ir

سلام. ممنون میشم به صورت مخفی نشونی پستی تون رو برای من بنویسین. میخواهیم تا ایران هستیم یک بسته آموزشی ای رو براتون پست کنیم. موفق باشید.

راه میانبر پنج‌شنبه 7 مرداد 1389 ساعت 12:54

منظورم از مخفی، روی وبلاگمه. به ایمیل اصلیم هم بفرستید خوبه.

مریم یکشنبه 24 مرداد 1389 ساعت 14:46 http://flower.blogsky.com

چجوری دلت میاد درباره ی فاصله ها اینجوری بحرفی؟
اخه این سریال مسخره ی زیر۸ چی داره (مسخره ترین فیلم توعمرم که دیدم همینه.

خانمی منم ازروی اجبار نگاه میکنم ... ولی از حق نگذریم فاصله ها خیلی بهتر تموم شد تا زیر هشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد